پرویز مظلومی: فعلا به جای بازی زیبا دنبال نتیجه‌گیری هستیم /عناصر شیطنت علیه استقلال را شناخته‌ایم
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دست‌مان بسته است و فعلا به جای بازی زیبا به دنبال نتیجه‌گیری هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مظلومی پس از پیروزی یك بر صفر تیم فوتبال استقلال تهران بر شاهین بوشهر در مرحله یك هشتم نهایی جام حذفی اظهار كرد: بازی بدی برای ما نبود، هرچند آن فوتبال ایده‌الی كه می‌خواستم را اجرا نكردیم، به هر حال توانستیم به مرحله بعدی مسابقه‌ها راه یابیم. هر دو تیم احتیاط را در دستور كارشان داشتند. به هر حال تیم‌های دیگر با لیگ یكی‌ها برخورد می‌كنند و استقلال به خاطر قرعه‌اش در مرحله قبل با پاس همدان و در این مرحله با تیم قدرتمند شاهین بوشهر بازی كرد. ما هم با دستان خالی و مصدومیت چندین بازیكن كارمان دشوار بود.

مظلومی گفت: شاهین مانند بازی قبلی تیم بسیار خوبی بود. آن‌ها چندین فرصت گلزنی به دست آوردند. با باخت‌ چیزی از ارزش‌های این تیم كم نمی‌شود. ما در تمرین‌های این هفته روی بازیكنان فشار زیادی آورده بودیم و دیدید در نیمه اول بازیكنان استقلال شادابی لازم را نداشتند اما در نیمه دوم بهتر شدیم و بخصوص در وقت‌های اضافه توپ و میدان در اختیار ما بود. ما فشار آوردیم و در نهایت به گل رسیدیم. البته فرهاد مجیدی را به خاطر ضربات پنالتی به میدان فرستادم و چون مصدوم بود نمی‌خواستم از او استفاده كنم.

مظلومی نبود چندین بازیكن اصلی تیمش را دلیل عدم ارائه بازی زیبا و تهاجمی از سوی استقلال دانست و گفت: مجتبی جباری و ایمان مبعلی كه دو هافبك طراح ما هستند را در این بازی نداشتیم. فرهاد مجیدی هم كه مصدوم بود. با این حال از تلاش تمام بازیكنان تشكر می‌كنم. آن‌ها هر زمان به میدان رفتند بیشترین انرژی را برای موفقیت استقلال گذاشتند اما نمی‌شود مشكلات تیم را هم نادیده گرفت و روی واقعیت‌ها سرپوش گذاشت. با وجود كامل نبودن تركیب بازیكنان‌مان این بازی بسیار سخت را بردیم.

مظلومی درباره‌ی صحبت‌هایش مبنی بر شیطنت برخی بازیكنان استقلال كه در نیم فصل اسامی‌شان را به مدیریت باشگاه خواهد داد، گفت: این یك سری از مسائل درونی خودمان است. ما متوجه شیطنت‌هایی از بیرون مجموعه شده‌ایم. برخی افراد فكر نمی‌كردند استقلال این شرایط را پیدا كند و ما خوشحالیم كه عناصر آن‌ها را شناختیم. باید از هواداران استقلال كه در بازی‌های گذشته از دل و جان ما را تشویق كردند و هیچ شعار نامربوطی سر ندادند تشكر كنیم. همچنین باید از كانون هواداران كه در سازمان‌دهی تماشاچیان تلاش می‌كند، تشكر كنم. البته در بازی قبل آن‌ها تا حدودی كار از دست‌شان در رفت و عده‌ای فرصت پیدا كردند كه برخی تماشاچیان را تحریك كنند و آن‌ها هم در پایان شعار "فوتبال دفاعی نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم" سر دادند.

وی افزود: فوتبال هم دفاع دارد و هم حمله. فقط كه نمی‌شود حمله كرد. امروز روی كل تیم ما فشار زیادی بود و دیدید بازیكنان در دفاع تیمی و نیز خط دفاع چقدر خوب كار كردند.

مظلومی درباره‌ی شایعه‌هایی مبنی بر حضور مجید نامجو مطلق در كادر فنی استقلال تنها گفت: در جریان این موضوع نیستم.

مظلومی هنگامی كه خبرنگاری قصد پرسیدن سوالی درباره‌ی نشات اكرم را داشت خطاب به آن خبرنگار گفت: دیدید كه مظلومی نیمه دوم بازی را برد، باز هم بروید بنویسید مظلومی در نیمه دوم بازی‌ها ناموفق است.

سرمربی استقلال همچنین درباره‌ی حضور نشات اكرم در تیمش گفت: باشگاه استقلال حساب و كتاب و بودجه مشخصی دارد. نشات اكرم بازیكن بزرگی است و ما از حضورش در استقلال استقبال می‌كنیم. نمی‌دانم این فصل كجا بازی كرده اما او بازیكن خوبی است و در تیم ملی عراق هم عملكرد قابل قبولی دارد.

وی از وضعیت قادر حسن اظهار بی‌اطلاعی كرد و گفت: فكر می‌كنم باشگاه در جریان مساله این بازیكن باشد. نمی‌دانم او چرا و به خاطر چه مشكلاتی این جا نمی‌آید.

سرمربی استقلال در پایان با بیان این كه فعلا به دنبال نتیجه‌گیری است تا ارائه یك بازی خوب گفت: ما فعلا فقط به نتیجه گرفتن فكر می‌كنیم هرچند از فوتبالی كه تیم ارائه می‌كند خیلی راضی نیستم و البته این هم به دلیل كمبودهای ماست. سرمربی هر تیمی بودم فوتبال تهاجمی را در دستور كار داشتیم. همیشه به دنبال بازی‌های زیبا و جذاب بودم اما فعلا در استقلال دست‌مان بسته است و به دنبال نتیجه هستیم.

یکی نیست بگه شما جیب مارو نزن نتیجه پیش کشت وقتی بازی زیبانباشه نتیجه گرفتن به درد نمیخوره





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: